GodMorgon!!

2008-11-20 10:40:05 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Hade tänkt sova tills ja vaknade idag, gör juh aldrig de utan ställer alltid kl på senast 9.30.. Eftersom man jobbar så mycke så vill man ju inte sova bort hela dagen! Men igår eller inatt rättare sagt så blev de ju något sent så därför skulle jag ta mig en lååång sovmorgon idag.. men hee då ringde vännen min vid 10 & väckte mig=) kanske va lika bra ändå!! Så nu sitter jag i soffan och dricker min goda smoothie=) Provade ICA:s nya variant.. en stor påse med 4 portionspåsar i.. Skulle va med smak av Jordgubb & Banan, men a kallar dom de med smak av banan om de bara va två små skivor banan i varje påse så fine.. Men med min lilla "extra touch" så blev den superB!!
Strax kommer Anne förbi och hämtar mig, då blir de promenad och sedan presentköp!!


Hoppas ni får en sköön dag!! pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback