Fredag & äntligen helg!!!

2008-11-14 21:55:41 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Finns det något bättre än när fredagen närmar sig och när det är ens lediga helg.. a jo de finns de säkert!! men just nu så känns de bara såå skönt.. jobbade bara till 14 idag sen blev de en mcflurry me vännen min.. efter de storshopping åt mammi på ica.. usch, fredag, ica = massa folk.. menmen kände att ja ville hjälpa henne idag för hon skulle ju komma till mig på kvällen eftersom pappa va iväg & bowlade me jobbet!! Så nu har vi haft en riktig myskväll ja & mamma.. Åt räkor och nu har vi kollat på idol och proppat i oss massa godis=) sweet.. så nu känner man sig så där jobbigt tjockismätt men ändå på ett gött sätt.. haha!!
Imorgon blir de förmodligen en sväng på stan me kusinen och sen kommer anne till mig och hjälper mig me håret för imorgon är de juh julfest me ica, kommer nog bli grymt kul, nästan så ja längtar=)

Mitt första julbord imorgon alltså.. när äter ni ert första?                                                     puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback