Straff att gå upp 05.00??

2008-12-08 17:36:11 zaNDra
» Kommentarer(4) «


Idag vaknade ja av att klockan ringde 05.00.. mysigt.. öh nee inte alls.. kändes mer som ett straff att behöva stiga upp så tidigt! Tycker synd om alla er som gör detta dagligen!! ja klarar de inte mer än någon gång ibland eallafall.. jobbade som sagt 6-13 idag, kändes ioförsejj riktigt gött när klockan va ett och arbetsdagen avklarad men ändå tur att de inte händer så ofta, för ja är inte direkt någon morgonflikka!!
Efter de blev de lunch hemma i matlåda.. snyggt & praktiskt!! sen blev de lite julklappshandling på stora stan.. och nu sitter jag och väntar på att anne ska komma hit.. Då bir de THAI....planering och Ben & Jerry´s glass, sweet=)
Satt förövrigt och kikade igenom lite bloggar förut och upptäckte att ja missat att vi har gått förbi andra advent.. hallå elle.. vart är min julinspiration, känns verkligen inte som att de är jul snart=/ Dax för mig att tända det andra ljuset tills anne kommer!!

Någon som har några bra tips till våran thailandsresa??
pusss♥

Kommentarer
Postat av: carro

whaaaaat? Thailand? Åå jag vill också!

2008-12-08 @ 18:18:31
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ska du & Anne till Thailand?? Har iofs för mig att ja redan visste de men=) Härligt!! När åker ni?? Hur länge?? Fan va nice=)

2008-12-08 @ 20:54:08
Postat av: Anonym

Till jossan!!

jo vi funderar på de, har kollat lite priser och så..blir de så åker vi en månad i mars=)

2008-12-08 @ 21:02:11
Postat av: carro

Fyyy vad avundsjuk jag blir, jag vill också till värmen! Puss!

2008-12-09 @ 11:08:07
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback