segsegseg...

2008-12-03 22:27:02 zaNDra
» Kommentarer(2) «


När ska de gå över?? hatar.. a då menar ja verkligen hatar.. att va så här trött jämt.. tänk sen i framtiden när man har en unge att ta hand om, shiit vågar knappt tänka tanken!! Då kommer ja va zombie om någon!!
Få väl skylla på att ja gjort 2 låånga dagar på jobbet.. Men idag fick de även bli en låång prom också=) blev något piggare och gladare faktiskt.. Sen hämtade ja bilen hos lillebror, TACK för hjälpen, du är bäst!!
Nu har ja precis tittat klart på greys samtidigt som ja drömt mig bort bland all underbar nätshopping.. Funderar på att beställa hem denna söta klänning.. Skulle va såå snyggt att ta bort sidenbandet i midjan och byta ut de mot ett brett nitbälte ja hittat på GT.. eller vad tycker ni??
Fick för övrigt hem min snygga volangklänning från HM idag=) me like a lot!! Ne nu får de bli lite tv innan john Blund kallar.. blir tidig uppstigning imorgon också=/ usch fy & bläää.. ahja sov gott me er!! kysss♥


Kommentarer
Postat av: Kusin Mimmi

Hallå där

Du ska bara veta hur trött och sliten jag var jämt innan lilla Mollie kom till världen. Jag hade också funderingarna om hur jag skulle orka med ett litet barn, men på något konstigt sätt ställer sig kroppen in på att man har små barn och att man inte kräver så mycket sömn, helt sjukt hur våran kropp fungerar. Så du kan vara lugn jag lovar att du kommer orka med ett litet barn.

Hoppas att du mår bra och jätte tråkigt att vi inte träffas på jul snyft snyft.

Kramilikram

2008-12-04 @ 08:53:11
Postat av: mia

Skynda och köp idag! Ingen frakt+ att det va rea när man logga in! Kram

2008-12-04 @ 12:20:29
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback