överby.. mitt nya favvo!!!

2008-12-11 20:03:02 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Tjohoo babes.. idag fick det bli en kort arbetsdag på ynka 3.5 timmar, värt!! menemn fick ställa upp lite!! Efter de så drog vi till trolhättan, skulle åkt dit me kusin men hon jobba kväll, men åkte dit ändå.. men följer med dejj dit nästa vecka!!
Gick direkt till ProfessioNAIL och fixade naglarna, snabbt, billigt & hyffsat ok!! Dock något långa, så får ta till filen imorgon!! Sen fick de bli lite shopping, hittade ett übersött linne på GT och även Nitbältet som ja letat efter som en galning!! Tänkte ha bältet och en svart klänning på min B-day=) Sen köpte ja även en julklapp till lillebror.. så snart är ja färdig me alla klappar!! Måste ju bara säga att ja blev något överaskad när ja gick in i "gamla" överby och hitta alla "ny"gamla butiker plus en till GT.. Shiit de måste nog va den bästa ja varit inne i, i love it!! Hur stor som hellst, och dom hade allt=) Så ja måste hänga me dejj kusin nästa vecka, säg bara till vilken dag de blir!!
Ne nu får de bli lite ben&jerry och soffmys!! Syns & hörs.. pusss♥


ProfessioNAIL i Trollhättan; 420:- ca45 Min..


B-Day Dress!!

Kommentarer
Postat av: carro

snyggt, jag vill också fixa naglarna.

Och så fin klänning! :)

2008-12-11 @ 21:49:58
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Jossan

Läcker klänning!! Du kommer bli super snygg på din b-day... E ju inte långt kvar nu=) Puss

2008-12-11 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback