Bakis & jobb.. ingen bra kombo=(

2008-12-07 12:30:41 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Usch vaknade en halvtimma innan klockan ringde imorse.. kände mig hyffsat men inte alls 100%.. somnade om och vaknade en halvtimma senare med världens huvudvärk!! kanske hade vart värt att gå upp första gången ja vakna så kanske man hade sluppit huvudvärken!! Menmen får väl tänka tillbaka på gårdagen för då kan ja säga att de va värt de!! Hade riktigt kul.. va hemma hos malin svensson på fest.. Drack massa goda drinkar som malin mixa ihop=) och sjöng en hel del singstar.. haha.. –Att ja förlora mot dig elin, de kan ja ta.. men med bara 40 poäng.. ne ja måste få revansch=) !! Sen blev de även utgång.. och hade faktiskt riktigt kul där me.. va juh ett tag sen ja tog mig ut dit.. Träffade mia & sanna, något onyktra=) hörde att hon hade lite flyt i kön in till stadt och hitta 700 spänn.. ibland ska man ha tur!! 
Ne nu får ja gå ner och kämpa dom 4 sista timmarna i fiket.. Hoppas allt är bra med er och att ni inte är alltför bakis idag?! pusss♥

Tack för igår malin!!




Kommentarer
Postat av: malin

puuuh..känner mig verkligen inte 100 här heller..men wtf kul va det!!=) får bli fler gånger!!

thääänkx själv

kissesandhugs

2008-12-07 @ 15:00:19
Postat av: täng.

morsning=)

bara att inse att ajg är grym på singstar..! eller så hade jag en gnutta tur.. vann gjorde jag iaf =)



får dra ihop nått snart igen!

hra d fint..

kramar

2008-12-08 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback