Dagen innan midsommarafton!

2011-06-23 09:38:29 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Dagen innan midsommarafton ska ja spendera med alla virriga, veliga får man säga "jobbiga- ja frågar vart alla mina varor som ja ska ha på listan är så går de mycke fortare att handla kunder" Men de ska vi väl klara av, får trigga mig själv med att de bara är idag och imorgon sen är de SEMESTER=)

Ikväll ska ja plocka blommor till min midsommarkrans.. Och "handla" kläder ur min egen WIC.. har ingen aning om vad ja ska ha på mig=/ men de löser väl sig de me!!

Mitt fiina ♥ på eftermiddagsturen igår..



Kommentarer
Postat av: Hemma hos Elinor

I Vinninga på måndagar, det får du testa på :)



2011-06-23 @ 15:15:11
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com
Postat av: Mariiie

Glad Midsommar!!

2011-06-23 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback