4-tal i RÖTT

2012-06-05 18:12:13 Våran lill* kopia♥
» Kommentarer(4) «


MAMA-FREE och all tid i världen men ändå urkass på att blogga=/ Ja ska försöka bättra mig pappa=)

Denna dag började med ett långt & segt besök hos vårdcentralen redan kl 8.. Testade mig för graviditets diabetes, ett test som va över på säkert 2 minuter, trodde ja eallafall.. men fick så snällt gå ut och sätta mig i väntrummet i TVÅ TIMMAR, utan att äta och vänta på att få göra ett litet stick i ena fingret.. väl tillbaka så visade sig testerna -vad hon fick säga eallafall att jag inte hade någon graviditets diabetes, THANK GOOD!!

Direkt efter så gick ja över till min BM och mätte magen och lyssnade på världens finaste ♥ljud.. Även här fick ja glada besked!! Magen låg kvar på samma SF mått som förra veckan och alla mina värden såg bra ut igen=)
Så de va en nöjd zandra som gick ifrån vårdcentralen idag!! Firade detta med en liten shoppingtrip inne på HM;)

Hann även med en lunchdate med finaste jossan och hennes lille charmtroll Vincent, tack fina du♥

Nu sitter ja och mumsar vattenmelon medans nikita ligger brevid och snarkar och lillskiten i magen busar som aldrig förr;) jiiihaaa LIVET LEKER♥




Kommentarer
Postat av: Sara Orrbén

Åh vad skönt!! :)

Vilka söta kläder, köp inte upp allt nu! Du har många kompisar och familj som vill shoppa lite till den lilla! :)

2012-06-05 @ 18:21:21
URL: http://saraorrben.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Åh vilka fina kläder! Ni har fått bekräftat till 100% att det är en liten tjeja? Min kollega fick beskedet tjej på UL och sen kom det ut en liten Vidar!

2012-06-05 @ 20:46:51
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka härliga småkläder!

Du måste spara lite till oss blivande farmor & farfar att shopa till det lilla kommaande knytet.

Kram Gunnilla

2012-06-06 @ 10:02:23
Postat av: Maria

Åh fy! Fick också testas för graviditetsdiabetes, vet massor som fått göra detta! Såå segt :/ Och sockerlösningen är inte det minsta mumma :/ Men skönt att det inte var nåt! :)

2012-06-06 @ 10:28:32
URL: http://malijamaloo.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback