blogg.se APP??

2012-02-16 11:35:43 zaNDra
» Kommentarer(5) «


Hur störande är de inte att appen för blogg.se krånglar.. Så smidigt att kunna blogga från mobilen men då vill man ju också att folk ska kunna kommentera sena inlägg!! Lite utav själva meningen som man bloggar tycker jag.. menmen får väl hoppas att de är ett tillfälligt fel och att dom fixar de snart!

Inlägget om mitt senaste FYND, "kristalllampan" gjorde ja på inget mindre ställe än NETTO, haha, kanske inte stället där man skulle kolla efter en "kristalllampa" men efter tips från mamma så hittade ja den till slut.. för 225:- så de kallar ja verkligen FYND!! =)

Idag går vi in i V.21.. och jobbdag 11 av 12, så snart är ja leedig=) ska bli förjäkla gött!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är den snygg! Tyvärr vet jag inte vart den är ifrån, surfade runt lite & fick syn på den bara. Förretsen, tror jag hoppar High Heels i Lidköping nästa helg, men kan höra av mig om jag kommer på andra tankar. Annars anmäler du dig på nellys hemsida, under eventfliken. :)

2012-02-16 @ 14:26:39
Postat av: Sandra

Störigt när det inte funkar, men man kan ju alltid hoppas på att dom löser det snart !!



Det är bara finfint med mig =)

Med dig med hoppas jag !!

Kram ♥

2012-02-16 @ 14:57:56
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Josefine

Jo det känns bra.. Känner ett tryck neråt titt som tätt plus lite värk i rygg o mage.. Men det kan ju vara bebisens fel.. Jag tror den är i magen för att stanna.. O konstigt så känns det okej :-) Vill inte föda.. HAHA.. På tis ses jag gärna bara allt är okej med mej så- vore jätte jätte skoj.. Kan ju höras närmare? PUSS

2012-02-16 @ 23:01:57
URL: http://joossaansblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia´s Dressingroom

2012-02-17 @ 14:30:53
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Försöker igen:) Fin lampa och så fin magen är:) Massa kramar!

2012-02-17 @ 14:31:21
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback