Lösenord eller avslut!!

2012-08-08 10:00:35 zaNDra
» Kommentarer(29) «


De va väntat.. Jätte roligt när folk kommenterar vilket inte händer så ofta med tanke på alla 200 som kikar in här varje dag.. men när folk orkar lägga ner sin energi på att enbart kommentera negativt så kan de kvitta!!
 
IDIOTISKT TÄNK PÅ BARNETS SÄKERHET!! OANSVARIG ÄR BARA FÖRNAMNET!!
 
Du som kommenterade de är ju bara barnslig som inte vågar stå för de!! 
Att ja lägger ut en bild på min dotter i en dockvagn tillsammans med grannens tjej där de står att vi var ute på promenad och att vi andra gick en bit efter betyder inte att de är exakt hela sanningen.. -hon gick mellan våra hus, vi delar häck, så så långt gick hon.. Plus att vi gick på varsin sida av vagnen och höll i M.. Ja skrev aldrig att de bara va ja och hon som va ute och gick med varsin vagn, vi va flera som va ute!! Så ne de va inte oansvarigt, däremot jävligt barnsligt av dig att inte våga stå för din kommentar!!!
 
De här plus att antal besökare har ökat med 100 personer/dag sen M kom gör att antingen så stänger ja ner bloggen helt eller så får de bli lösenordskyddat!! Tråkigt but thats it!! =/

Kommentarer
Postat av: Marie

Så känner jag med, det blir för mycke läsare och saker missförstås, det är ute kul!
Jag hoppas du fortsätter blogga och om du sätter lösen fortsätter jag gärna läsa.

2012-08-08 @ 10:42:14
URL: http://smakottar.blogg.se
Postat av: Marie

Så känner jag med, det blir för mycke läsare och saker missförstås, det är ute kul!
Jag hoppas du fortsätter blogga och om du sätter lösen fortsätter jag gärna läsa.

2012-08-08 @ 10:42:16
URL: http://smakottar.blogg.se
Postat av: Marie

Så känner jag med, det blir för mycke läsare och saker missförstås, det är ute kul!
Jag hoppas du fortsätter blogga och om du sätter lösen fortsätter jag gärna läsa.

2012-08-08 @ 10:42:25
URL: http://smakottar.blogg.se
Postat av: Marie

Så känner jag med, det blir för mycke läsare och saker missförstås, det är ute kul!
Jag hoppas du fortsätter blogga och om du sätter lösen fortsätter jag gärna läsa.

2012-08-08 @ 10:42:28
URL: http://smakottar.blogg.se
Postat av: Marie

OJ vad många gånger den kommentaren kom!! :O

2012-08-08 @ 10:43:06
Postat av: Sandra

Tråkigt med folk som inte kan låta bli att suga energi av andra och sköta sitt.
Förstår att du blir less...
Men försöka att inte ta åt dig, du gör det du tycker är rätt för din dotter !!

Jag följer gärna med om du sätter lösen, jag är given ;)
Kram

2012-08-08 @ 11:18:07
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: Gunnilla

Usch vad tråkigt när folk bara är negativa,men hur dumma kan folk vara eller? Självklart att det var vuxna med, jag för min del tycker att var jättemysigt med M i dockvagnen hon verkade inte bry sej alls vart hon sover. Stå på dej gumman. Kram från Farmor

2012-08-08 @ 13:03:08
Postat av: storasyrran

Usch vad trist att folk ska lägga sig. Det är alltid risken när man bloggar, att folk ska gnälla. Hoppas jag får fortsätta läsa om du fortsätter blogga! KRAM

2012-08-08 @ 15:32:48
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Lisa F

Åh tråkigt att folk måste lägga sig i, jag tyckte det var urgulligt! :)

2012-08-08 @ 15:56:07
Postat av: Ylva

Jag vill läsa din blogg oxå :)Såg ju prinsessan idag och hon såg hur cool ut som helst. Kramen till dej

2012-08-08 @ 16:12:01
Postat av: Sandra

Vad tråkigt när folk inte kan ha lite humor! Man ser ju klart och tydligt att det står en vuxen kvinna bakom dockvagnen och kollar! Det är så tråkigt när andra tycker hela tiden, men tyvärr är det inte bara på bloggar. Om barn tycker alla något jämt!! Strunta i sånna här tråkiga kommentarer och kör ditt race! Hoppas du inte slutar, tycker din blogg är helmysig även fast jag inte känner dig!

2012-08-08 @ 16:52:04
Postat av: Kiina

Idioter finns överallt tyvärr, och det finns alltid de som ska veta bäst. Framförallt när det gäller barn. Alla som känner dig vet att du verkligen inte är oansvarig. Jag tyckte det var hur sött som helst i alla fall!
Kramar

2012-08-08 @ 19:31:41
Postat av: maggan

hej, jag är kass på att kommentera, inte bara på din blogg utan på allas....
Men vad tror folk om en egentligen, som om ni skulle låta ett litet barn vara ensam med en bebis.. Den människan kan inte ha mycket roligt i sitt liv!! Trist att såna ska förstöra så mycket! Tycker du har en mysig blogg.
Ha det gott!!

2012-08-08 @ 19:39:14
Postat av: Therese Hallén

Hej!!!
Ta inte till dig de negativa komentarena!!!!
Klart att du vet bäst!! Det är du som är mamma till Melizza!!!
Kram

2012-08-08 @ 21:13:47
Postat av: mamma

Hej gumman vad tråkigt med personer som inte vågar stå för sin åsikt men det är väl lite typiskt när det är någon som inte har det så bra så måste de hitta något negativt om andra.
bry dej inte för jag vet att du är den mest ansvarsfulla mamma och omtänksammaste dotter man kan tänka sig. Du är BÄST
men sätt lösen eller stäng bloggen så bara dina nära o kära får ta del av ditt liv (de som bara är nyfikna behöver ej få ta del av det).
Många Kramar mamma

2012-08-08 @ 22:26:26
Postat av: Malin

Tråkigt att folk måste lägga sig i. Ta inte åt dig av såna dumma kommentarer, du vet ju vad som är bäst för ditt barn! Hoppas du fortsätter att blogga :).
Malin

2012-08-08 @ 22:41:59
URL: http://albinochwilmersmamma.bloggplatsen.se
Postat av: sandra björn

Usch när folk måste lägga sig i, Jag fortsätter gärna o läser din blogg om du sätter lösen =)

2012-08-09 @ 05:15:58
Postat av: carro

Jag tycker det var supergulligt med Melizza i dockvagnen. Det gjorde säkert lilltjejens dag. Och vi som känner dig vet att du är världens bästa mamma. Det är bara någon som är avundsjuk på dig Zandra! Spåra ipadressen vetja. Jag vet dock inte hur man gör, men fråga någon som vet, det hade jag gjort. Kram på dig <3

2012-08-09 @ 17:11:22
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Sandra.M

Usch vad tråkigt när andra ska lägga sig i andras liv på det sättet. Jag hittade hit och gillar din blogg jättemycket. Jag fortsätter äran att läsa din blogg :) ha det gott! /Sandra.M

2012-08-09 @ 19:48:19
Postat av: Marie Karlsson

Vad folk ska hålla på!!! Sätt lösenord på bloggen är mitt tips. Sköt om dig icegirl=) Många kramar

2012-08-09 @ 20:10:44
Postat av: Mia Lidmer

Åh va löjligt! Tycker du gör rätt som lösenordsskyddar din blogg, finns så många otäcka/otrevliga folk där ute. Kram

2012-08-09 @ 20:40:16
Postat av: Jessica

Ibland kan man undra vad f-n det är för fel på vissa människor, så fegt att sitta och skriva massa skit anonymt! Ta verkligen inte åt dig, det handlar enbart om avundsjuka! Ibland har jag också funderat på att sätta lösenord på min blogg faktiskt, får se hur det blir. Jag fortsätter gärna följa din i fall det blir så i alla fall! =)

Svar:
Smart att göra handavtryck nu, för shit vad bökigt med det var med en vild Wilmer! han tyckte inte att det var roligt! haha
Köpte vanlig fingerfärg på åhlens. finns i 4-pack vid leksakerna. =)

2012-08-09 @ 21:48:32
URL: http://www.jessicajessie.blogg.se
Postat av: hanna

vad tråkigt!! kikar här ibland och jag vill gärna fortsätta
är så roligt att se din blogg!!

2012-08-09 @ 23:57:54
Postat av: kusin mimmi

När man blir mamma får man tyvärr många åsikter om hur man ska uppfostra sitt barn, gör inte si och så är kommentarer du kanske kommer stöta på dagligen. Du måste lära dig att ta emot kommentaren med ett leende och sedan sållar du bort de som inte du och Tobias håller med om. Hoppas att du förstår vad jag menar, du är stark så du fixar det gallant.
Åter till den patetiska och väldigt elaka kommentaren. Det är ju ett lysande exempel på att det är en person som tycker mycket men inte vågar stå för vad han/hon tycker. Skaka av dig denna kommentar. Håller med din mamma i hennes kommentar, och om du låser följer jag dig gärna=)
Kram på dig

2012-08-10 @ 09:30:14
Postat av: Marie

När man är mamma och uppfostrar sina barn finns det alltid de som kommer ha åsikter om, både i hur man klär, ger dem för mat, när de äter, när de sover och hur de äter eller sover, hur de går, står, kryper och ser ut, tyvärr :(. De kommer finnas de som kommer ha åsikter om hur andra barn får mysa, prata, krama och röra ditt barn.
Det kommer alltid att finnas de som tycker att de kan uppfostra sina barn och dina barn bättre än dig. Något jag har märkt att det är oftast de som inga egna barn har som har mest åsikter, kommentarer och synpunkter om andras barn.
Visst är det skittråkigt att det finns de som tydligen mår "bra" av att ha negativa åsikter om andra. Men kan man stå emot växer man som människa.

Jag hoppas att du fortsätter här och hoppas att jag får fortsätta följa ert liv.

2012-08-10 @ 10:46:31
Postat av: Sabina

Följt din blogg sedan M föddes och tycker det är jätte roligt att du bloggar så vi får följa lilla M. Tycker det är väldigt trist att folk orkar lägga ner tid och kraft på att vara negativa. Skaka av er det och bry er inte,ni är de bästa för M. Väljer du att blogga med lås-följer jag dig gärna.

2012-08-10 @ 20:10:08
Postat av: Sabina

Följt din blogg sedan M föddes och tycker det är jätte roligt att du bloggar så vi får följa lilla M. Tycker det är väldigt trist att folk orkar lägga ner tid och kraft på att vara negativa. Skaka av er det och bry er inte,ni är de bästa för M. Väljer du att blogga med lås-följer jag dig gärna.

2012-08-10 @ 20:10:17
Postat av: emma

Jag tycker det var urgulligt och din lilla goding verkar ju trivas hon med. Har följt din blogg under din graviditet och när din underbara dotter föddes, en jättekul blogg att följa, då jag själv har en dotter på 4mån. Om du sätter lösen vill jag gärna följa med. En bra blogg.

2012-08-11 @ 22:19:28
Postat av: S

hahah!

orka ta åt sig Z! Vänd andra kinden till..!
Det var juh hur gulligt som helst och fatta att du gjorde den lilla tjejens dag!:D

Det farligaste som kunde hända var ju om typ en prärievarg kom och tog M..! Och den chansen är juh rätt stor annars! ^^,

2012-08-20 @ 15:07:05
URL: http://kedner.blogg.se%3B%29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback