Ger de ett försök till..

2012-08-23 11:05:00 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Tack för alla söta kommentarer, de är väl så när man fått kids att folk ska lägga sig i och vet bäst.. Men som ni säger de är våran lilla docka och de är vi som bestämmer och kan henne bäst! Tips och råd kan man alltid ge men ABSOLUT INTE bestämma och säga hur man ska uppfostra någon annans barn!!
Så ger bloggen ett nytt försök utan lösen ett tag till!!

Pratar du bakom MIN rygg - betyder det att jag är längre fram än du..
Kommenterar du MITT liv -betyder det att mitt iv är mer spännande än ditt..
Har du tid att leta efter MINA misstag - betyder det att du är avundsjuk..
Fortsätt du med detta... så lever JAG livet under tiden!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mycket bra skrivet !!

Shit vad många grejer du har som du aldrig använt, kanske bra med en rensning ibland ;)
Jag hoppas byråerna, har ingen ork för att måla och fixa nu men tack för titten =)

Kram

2012-08-23 @ 14:30:48
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: Bettan

Hejja Zandra!!!:) hoppas allt e bra med er!!!:)

Svar: De är bara fiint:) hur är de med dig? Går de bra på jobbet? Kram
zaNDra

2012-08-23 @ 15:19:22
Postat av: Sara

HELT RÄTT!! :)

2012-08-23 @ 20:58:11
URL: http://Saraorrben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback