- GRADER!!

2011-10-21 09:58:31 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Äntligen sovmorgon.. men vaknar av att jobbet ringer och väcker mig vid 7=/ Kände att ja behövde den här förmiddagen för mig själv eftersom att ja ska jobba 8 dagar i rad nu, somnade om en timma innan nästa telefonsamtal, då va de älsken som kom med glada besked=) Så glad för din skull♥
Nu va ja mer eller mindre vaken så ja & lillskiten tog på oss våra vinterjackor och gick ut på morgonprom.. Nu väntar ja på att fina sara och söta Elvin ska höra av sig, då blir de ytterligare en prom i de fina men KALLA höst/vinter vädret=)
Grattiis finaste Sara & Johan!
Så himla glad för eran skull..
Igår satt ja med den här lilla sötklimpen i famnen i en timma♥

(Bild lånad av sara)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja här klipps det, tränas och donas =)

Å vad avis jag blev på dig som har fått sniffat bebben, finns inget ljuvligare ;)



Allt är fint här, med dig med hoppas jag.



Kram & trevlig helg på dig/er

2011-10-21 @ 10:53:30
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Jessica

Anade nästan att det var på den sidan som du hade beställt eran tavla, den är jättefin! Måste oxå beställa en snart, men frågan är vilken. =)

Trevlig helg!... även fast det verkar som att du ska jobba en hel del... =/

2011-10-21 @ 12:13:45
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är våran lilla älskling det! :) förlåt att det inte blev någon promenad, men vi får ta det en annan dag! :)

2011-10-21 @ 14:04:00
URL: http://saraorrben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback