trasigt hår..

2011-05-01 19:09:14 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Mitt hår har verkligen fått sämst kvalite efter all blekning=/ Ja som verkligen trivs i mitt ljusa hår!! Men de känns som att ja måste göra något åt de om ja ska ha något hår kvar på huvudet.. Innan ja började bleka mitt hår så växte de som ogräs, ja va tvungen till att klippa mig rätt ofta annars blev de FÖR långt!! Men nu går de av istället=( buähh!! Ge mig mitt fråska hår tillbaka!!!
Börjar med att införskaffa nytt shampoo och balsam för skadat hår, märker ja ingen skillnad blir de tyvärr så att ja får återgå till mitt bruna hår.. Men denna sommaren hoppas ja på att få vara ljus eallafall..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt/jobbigt med ditt hår =(

Men det kanske är vettigt att inte bleka det mer på ett bra tag så det kan få återhämta sig.

Nice jacka !!

2011-05-02 @ 22:27:53
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback