Monday!!

2011-05-16 21:11:30 zaNDra
» Kommentarer(1) «


En riktigt fiin helg har tagit slut och en ny vecka har till och me hunnit börja..
I helgen har vi hunnit me massa saker, fest, grill, kalas för fiina farfar (92 och pigg som en annan=) Och äntligen ett bubbelbad!! som ja längtat.. Testade en badbomb som ja köpte på jobbet, luktade riktigt gott.. när vi badat klart så fanns de inte så mycke varmvatten så ja väntade med att duscha tills vi kom hem.. bara de att när vi kom hem så hade ja fullt med blåsor på HELA kroppen!! de sved och kliade och såg riktigt hemskt ut=( Tålde nog inte den badbomben!! Som tur är så va de borta när ja vaknade på söndagen!!

Idag köpte ja me mig lite fika och traskade hem till sevillagatan för att höra om deras resa, snacka om att ja blev aviiis!! Nu vill ja åka till Barcelona ännu mer, och hellst bo på de lyxhotellet som dom bodde på=)


Kolla in våran rabarber buske..
ÄLSKEN kom hem nu så ja kan få rabarberpajj!! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes jag har varit blodgivare i säkert 7 år, dock blev det bara några gånger i början för sen hade jag för lågt järnvärde men nu efter 3-4 år så funkar det igen, så nu lämnar jag 3 gånger per år.

Har du funderat på det?!

Tycker alla som kan ska göra det, jag gillar inte sprutor men har blivit mindre rädd nu och så kan man ju faktiskt hjälpa någon, kanske i sin omgivning som behöver hjälpen.

Skänker även dom 30 kr man får till Barncancerfonden eller någon annan fond.

Är organdonator oxå, shit vad redig (läs präktig) jag känner mig nu ;)



Syster shoppade ett och annat men för mig blev det bara ett sommarlinne, men alltid något =)



Åååå rabarberpaj, I just love it.

Ska nog åka till farfar och plocka någon dag så man kan frysa in och alltid ha hemma =)



KRAM

2011-05-17 @ 08:53:57
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback