ja är dödens..

2011-05-11 19:51:57 zaNDra
» Kommentarer(6) «


Igår kom mamma hem en sväng och kollade igenom min garderob.. För idag åkte nämligen hon och pappa på hemlig resa som pappa fick i 50 års present av sin chef (fick precis ett sms att planet strax skulle lyfta mot barcelona=)

Hon hittade lite tröjor och en väska.. så ja började tömma väskan på innehåll.. notera att de va vääldigt länge sen ja använde den väskan.. I innerfacket så gjorde ja ett fynd som ja inte trodde att ja skulle hitta bland mina saker, de va ju nämligen så att tobbe slarvade bort den när han flyttade!! eller?!! nee de måste ju självklart vart ja själv som slarvat bort den eftersom ja hittade den i MIN väska=/ Och ja som lipade till mig en ny rosa ipod av honom bara för att han hade tappat bort min ipod!!! Ja är dödens... Har förberett med en present som väntar på han här hemma, hoppas den går hem!! För nu kommer han om ett par timmar..

De här kommer ja få äta upp... tro mig!!

min gamla ipod!

Kommentarer
Postat av: S

starkt att våga erkänna! :)

MYCKET STARKT!

2011-05-11 @ 20:31:58
Postat av: Mia Svensson

Jaha, vilken av tomterna är det ni tittat på? Har ju rätt bra koll på dom där ute, blev ju ett par vändor hos Sixtensson för vår del. ;) Ettan är ju lätt bäst men där fick man ju bara bygga enplans. Men det kanske är det ni kollat på? Är det Sävsjö eller Floods? Och vilken modell? :)

2011-05-11 @ 21:35:51
Postat av: Mia Svensson

Jaha, vilken av tomterna är det ni tittat på? Har ju rätt bra koll på dom där ute, blev ju ett par vändor hos Sixtensson för vår del. ;) Ettan är ju lätt bäst men där fick man ju bara bygga enplans. Men det kanske är det ni kollat på? Är det Sävsjö eller Floods? Och vilken modell? :)

2011-05-11 @ 21:37:26
Postat av: Sandra

Haha klockrent, kan tänka mig att du kommer att få "äta" upp det =)

Som S skrev, starkt att erkänna ;)



Ja den jackan blev nice, riktigt nöjd.



Tycker du det, tack, kan nog om jag bara vill laga mat =)

2011-05-11 @ 23:05:06
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Cornelia

Haha, det dåliga samvetet är inte så kul kan jag tänka mig. Gulligt ändå att han köpte en ny. Tårar funkar på de flesta killar ;-)Kram

2011-05-12 @ 09:50:50
URL: http://www.cornelias.se
Postat av: Josefin

Haha going då;-) Vad sa han nu då!?

2011-05-12 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback