Bodyscrub

2011-03-07 20:17:33 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Har ju missat att skriva om min bodyscrub som ja gjorde i fredags.. Fick de i julklapp av finaste mormor & östen♥
bokade in en tid hos saras hudvård i fredags vid halv 5.. de va en väl genomtänkt tid.. Eftersom vi drar till thai på onsdag så tänkte ja att de kunde va bra att peela kroppen lite och vilken tid & dag passar inte bättre an en fredag eftermiddag så man kan få lite avkoppling efter en hård veckas jobb!!

Hon började med att smörja/skrubba in hela kroppen och efter de lindade hon in hela min kropp i plast plus ett extra tjockt duntäcke.. sen fick de verka medans hon la en ansiktsmask och masserade ansiktet.. Efter de så släckte hon ner och lämnade mig i ca 10 minuter.. (under hela behandlingen så va de havsmusik på) sen fick ja duscha av mig allt från kroppen och sen avslutade hon med att smörja in hela kroppen och ansiktet!! Så himla skönt och avkopplande.. Gick därifrån mjuk som en nallebjörn♥

Klicka på bilden för att komma till hennes hemsida!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå gud vad skönt det lät med en bodyscrub, har gjort det en gång och man blir sååå len.

Perfa nu så solbrännan verkligen fastnar =)

2011-03-07 @ 22:05:27
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Mia Svensson

Åh, gött med Thailand! Ha en underbar semester! Kram

2011-03-08 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback