AWARD

2011-03-31 09:17:16 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Jag har fått en award av sötaste JOSSAN=) Så nu är de min tur att länka vidare till mina favvo bloggar, ja läser ganska många bloggar som ja följer slaviskt varje dag, haha.. läser hellre än skriver faktiskt!! Men dessa fem är klara favoriter!!

Reglerna för Liebster Award är enkla:Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar. Awarden går vidare till de fem
du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras
blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award.
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig.
Här kommer mina fem favvo bloggar:

Carro Sara Sandra Kedner Mia
Och självklartt jossan;)

Kommentarer
Postat av: carro

Gullig du är, tack! :)

Ska jag skicka vidare nu då...



Kommer till Lidköping om två helger förresten, ses en sväng då eller? Puss

2011-04-01 @ 19:53:09
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback