bildregn

2011-07-15 11:06:27 zaNDra
» Kommentarer(6) «


Bildregn från min senaste tid på semestern.. Har varken haft tid eller ork att sitta vid datorn och knappa... Har även vart usel på att fota men här kommer några ja hitta i ipånen=)


Egengjord räksmörgås på färsk tekaka från söderströms=)

kollat in annes ♥ och dom andra grabbsen när de va serietävling på hemmaplan..

Ja & älsken va me hans föräldrar till skövde för lite shopping.. Här vilade sig far & son i deras drömsoffa=)

Ja har premiäråkt flotten mot hotellet me älsken och hans vänner, superkul!!

August & älsken tog sig ett dopp påvägen..

Medans ja lärde "tvingade" i mig en corona.. hur svårt ska de va att tycka om öl? ser ju skit gott ut men smakar enligt mina smaklökar INTE okej.. dock gick denna flaska ner helt okej.. så ja kanske börjar lära mig nu? =)

Myst på gräsmattan me dom bästa!!

Kommit på kissen när han tjuvade våra chips=) haha..

Frossat i fruktsallad medans mamma fixade utväxten på mig.. Får bli budgetvariant nu när man köpt hus.. Men de blir minst lika bra=) TACK för hjälpen mamma♥

skrattat så ja höll på att gå av inne i spegelhuset på Liseberg me finaste älsken♥

Frossat i RÅÅÅÅSA sockervadd medans älsken, krille & anna åkte massa läskiga karuseller..

Nu ska ja snart väcka älsken.. Idag MÅSTE vi börja packa för om exakt en vecka så får vi nycklarna till vårt hus (längtar som tusan) Förhoppningsvis så kan vi köra iväg några lass med lådor redan ikväll, så slipper vi flytta allt nästa fredag.. Imorgon hoppas ja på sol, de visar eallafall YR.NO att de ska bli.. då blir de loppis och räkmacka=) yammie!!

Ha en underbar fredag♥

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Massa härliga bilder :) Kram på dig sötis!

2011-07-15 @ 11:22:15
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack, ja jag blev oxå nöjd =)



Verkar om en toppensemester hittills med massa kuligt !!

2011-07-15 @ 11:23:32
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: carro

Meeeeen, du kan ju inte dra till Gbg utan att hälsa på mig :/



Yes, ska hälsa dem! Kramkram

2011-07-15 @ 11:36:05
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vilka fina bilder! :) vi kommer nog smygandes nån dag här framöver till nya huset! :)

2011-07-15 @ 12:31:50
URL: http://saraorrben.blogg.se/
Postat av: Mia

Härlig semester du verkar ha! Ses kanske på loppisen i Mellby imorn eller? ;)

2011-07-15 @ 13:56:38
Postat av: S

Du har juh också gjort massa roligt! :) Hur går det med flytten?



jag gillar inte heller öl hur mycket jag än försöker. Drack bara öl ute en hel sommar.. blev typ den billigaste utesommaren någonsin ;)

2011-07-15 @ 20:45:55
URL: http://kedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback