Perfekt helg!!

2011-01-16 16:01:43 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(2) «


Perfekt helg trots jobb på lördagen.. Men de är inte lika jobbigt att jobba helg när de bara är lördag faktiskt!!
Igår va vi på relaxen på campingen, skiitkul!! Badade, bastade och tjöta massa skit.. När kroppen kändes som ett extra stort russin så åkte ja, fia, & anne hem till mig och fixade till oss för en krogrunda på KK:s=) TOPPENKVÄLL!!

Imorse hämtade vi kitan hemma hos mamma & pappa, kände mig riktgt fräsch faktiskt.. Har även fixat & grejjat massa här hemma med veden och sandat våran skridskobana i hopp om att inte trilla nu så här innan thai!!!

Ikväll blir de lungt i soffan me lite chips & dip framför solsidan=)

Nu: ska äntligen lägga ut lite skor till försäljning som ja har tänkt väldigt lääänge.. Eftersom de flesta aldrig varit användna och kommer säkert inte bli de heller så är de lika bra att sälja dom.. Så får ja se om de är någon som får mer nytta av dom än mig!! Wish me luck=)


Fina radion som ja köpte med hem i torsdags då ja & anne va ute på roadtrip=) Fick sin plats i badrummet så man har lite musik när man gör iordning sig♥

Kommentarer
Postat av: mia

Ja usch, han va inge bra alls! Skönt att bli av med lite skor, då blir det ju pengar & plats över till lite nya istället! ;)

2011-01-16 @ 19:32:56
URL: http://miasvensson86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack =)



Haha fattade typ inget av de du förklarade, men ska läsa en gång till imorgon och försöka mig på det =)

Fast det konstiga med den bilden som ligger vriden att den är ju inte det när den ligger på skrivbordet heller?!

Har ni mac?!

Blir grymt irriterad oxå att inlägen blir som röriga som om blir, gör mellanrum mellan raderna men den gillar visst inte det och gör som den vill när jag publicerar?!



Jaja ett I-landspblem kanske men mitt och ditt i alla fall =)

Vill ju som sagt att det ska vara snyggt i bloggen ;)



Kram på dig

2011-01-16 @ 23:16:40
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback