ALLA♥DAG

2011-02-16 12:47:07 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Update från i måndags 14 februari 2011..


När ÄLSKEN kom hem från jobbet fick ja en liten present;) Ja tycker egentligen inte att man ska behöva köpa massa presenter hit & dit.. Alla hjärtans dag är en dag då man ska finnas för nära & kära.. ett litet sms med en kram i räcker gott & väl.. De är de lilla som gör de!! Men inte tackar ja nej till en present för de..
Någon gång i november fastnade ja i ett dörrhandtag IGEN med mitt pandora armband och ryckte sönder de=( så har inte kunnat använda de.. Så i mitt paket låg de ett nytt, fiiint pandora armband.. LYCKA!! TACK finaste älsken♥

Älsken fick självklart ett litet paket av mig också.. Efter en total miss som ja gjorde när han fyllde år så fick han en ny såå mycke goare parfym av mig på alla hjärtans dag.. Diesel!! Så nu luktar han sketagörgott=)


Bild på mina fina berlocker som ja fått av älsken tidigare♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

Vi är ju fortfarande sjuka här alla 3. Så vi hade inte kunnat imorn ändå. Så nästa torsdag låter som en super bra idé. Var ju ett tag sen nu. Du vill bli ljus som du va förut? Men varför färgade du det mörkt- ångrade du dig? Tycker nästan att du passar bättre i det blonda faktiskt. Så en gång till o Thailand. O en gång efter Thailand kanske. Så kommer det bli som förut kan jag tänka mig.

2011-02-16 @ 14:14:18
URL: http://jagominakiddos.blogspot.com
Postat av: Sandra

GRATTIS på namnsdagen :)

2011-02-17 @ 15:53:31
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback