snart slut på helgen..

2011-04-03 20:30:26 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(2) «


Inte många timmar kvar på min lediga helg.. Men den har varit såå underbar!! Gårdagen spenderades med finaste anne, först en runda på city.. hittade äntligen mina eftersökta jeansshorts=) Har fått för mig att ja vill ha ett par high waist så nu har ja ett par i mina ägor!! Hittade även ett linne, en tisha och lite sockar inne på HM.
Efter våran lilla runda så följde ja me anne ut till väla, blev kvar där ända tills 9 på kvällen, då fick vi för oss att vi skulle festa och dra till hotellet och svänga våra lurviga=) Hade skitskojj, spontankväll med fina vänner♥

Idag fick de bli en välförtjänt sovmorgon ända till 12=) Sen söndagslunch på sevillagatan..
Har även hunnit med ett besök i källby för att snoosa lite bebiis, KELVIN!! Alltid lika kul att träffa marcus & louise och höra vad dom har för sig.. Nu va de nykläckt bebis och om två veckor väntar dom små chihuahua valpar=) så de lär nog bli ett besök till inom kort till källby!!

Nu har vi precis avnjutit en underbart god kvällsmat och strax väntas de söndagsfilm och godisfrossa♥




Converse för 180:- är inte helt fel.. Underbara thai♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Spontankvällar är det bästa =)



Bebismys är ljuvligt, ska träffa Lenas lilla Nils på torsdag som lir tre veckor, längtar snart ihjäl mig ;)

2011-04-03 @ 21:01:55
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Åh så billigt :))

2011-04-03 @ 21:32:18
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback