tandlös!!

2010-09-20 19:45:44 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Nervös som ett asplöv har ja knappt kunnat sova inatt=/ Men väl hos min nya tandläkare så kändes de ändå helt okej!! Och de bästa av allt va att de bara tog 2 min från de att bedövningen hade verkat.. såå mycke bättre och lättare än hos folktandvården!! Nästa torsdag ska ja fortsätta på min tand som ska rotfyllas.. va inne på att dra ut den ett tag också.. får väl bestämma mig vilket de blir innan veckans slut!!

Nu blir de soffan och filura lite om framtiden.. är sugen på eget hus!! NU hellst.. Känns som att man har lite för mycke krav bara så får väl se när vårt drömhus dyker upp!!

Kommentarer
Postat av: S

Vart går du nu undrar både jag och min mamma mest mamma hahah

2010-09-20 @ 20:45:56
URL: http://kedner.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vad skönt att det gick smidigt...... Inget roligt att dra tänder.....

Hoppas drömhuset dyker upp snart.... Kram

2010-09-20 @ 21:14:01
URL: http://dalbotorpet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback