Fredag när den är som bäst!!

2010-09-03 20:05:23 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Jobbade mitt tidigaste pass på mitt schema idag..06.00-12-00 Alldeles för tidig uppstigning för min del men att få stämpla ut när klockan är 12 redan känns såå underbart!!

Efter jobbet åkte ja bort till mormor.. Vi åkte till kyrkogården och planterade lite blommor, tog en sväng till apoteket och avslutade med en fika♥ TACK mormor!!

Vid 18 tiden tog ja & elskling oss bort till café & bar för lite gott käk... För min del blev de vitlöksbröd med tzatsiki till förrätt och wokade nudlar med tigerräkor till huvudrätt, TACK älskling♥
Nu serveras efterrätten hemmma i gröna villan.. Massa godis & chips m. dip=) MUMMA!!

Imorgon vänats lite extraknäck!! Have a NICE day..


Kommentarer
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Låter som en mysig fredagskväll!!

2010-09-03 @ 21:29:05
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback