reeeeeekooor!!

2010-10-08 22:16:08 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Underbara fredag avslutades precis så som ja drömt om hela veckan.. Idol & Räkfrossa!!
Vi bjöd hem mamma som satt själv hemma eftersom pappa är i gbg & lyssnar på bästaste VOLBEAT ( såå aviiis)
Fast vi hade de riktigt mysigt här hemma i gröna villan.. frossade i färska räkor & massa godis=)
Något tråkigt att räkorna är såå jäklarns dyra bara, men smakar de så kostar de!! Och dom smakade ljuvligt.. haha ja är nog banne mejj en riktig räkfantast!!

*Sänder en tanke till dina nära & kära!!
RIP min gamla klasskompis.. Joel Dahlgren♥

Imorgon väntas de tidig uppstigning för jobb så de blir nog till att somna tidigt idag..

tobbe satte sig riktigt i halsen när han såg hur dyra räkorna va.. så nu lär de väl dröja tills nästa räkfrossa för min del!! =(

men dom va sååå goda!! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin.

Shiiit- det gjorde jag också, kan jag säga. Hoppas dom smaka:-) Jäkligt dyrt, alldeles för dyrt. Det är liksom nästan 3bodys till miltonbebi från pop. Eller en klänning o leggings till sessan därifrån. HOHO- räkor eller kläder!? Kläder;-) Skämt å sido. Du är galen. Räkfantast numero Uno.

2010-10-09 @ 01:21:45
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Postat av: Mia Svensson

Shit, tur jag inte gillar räkor! ;) tack, den är inhandlad på VeroModa i Mariestad. Kram

2010-10-09 @ 14:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback