Ska man tro på detta?

2010-11-11 17:31:00 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Värt ett försök eallafall.. Ja har nämligen börjat få ordning på mina skitnaglar.. Har alltid haft übertunna och flisiga naglar men nu verkar dom ha fått sig ett fnatt och stelnat till plus att dom växer och blir tiktigt långa=) NÖJD!!!
För att man kanske ska få behålla dom så tänkte ja göra allt som står i min makt.. Smörjer med myrrolja en gång om dagen (ska va bra för tunna och flisiga naglar) Sen har ja även börjat käka pills 3 ggr om dagen för HÅR, HUD & NAGLAR.. Eftersom mitt hår blev helt fucked up efter all blekning så vägrar de växa=/ Kanske kan hjälpa med dom här tabletterna?! Ja tänker eallafall ge de en månad och se om de funkar=) HOPPAS!!


Kommentarer
Postat av: Lotten

Å det kanske man ska pröva på. Mitt hår och mina naglar skulle oxå behöva få sig en omgång!!

Hoppas det funkar!

2010-11-12 @ 09:27:57
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback