Gstar!!

2010-11-18 19:37:58 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(1) «


Nyss hemmkommen från mormor & östen, tog en promenad dit me kusin.. fikade lite och kollade på massa bilder som de tagot i spanien=) Så kul att se er igen♥

Och äntligen har ja fått tummen ur och köpt mig ett par jeans.. minns inte ens när ja köpte ett par jeans senast!! Nu passade ja eallafall på att köpa mig ett par Gstar på jc.. fick ju 300:- rabbat där=)
Skitsnygga va dom också, satt som smäck!!


Nu blir de till att dra på mig mupp kläderna och dra mig bort till sirius för att svettas lite..

Kommentarer
Postat av: S

Hejje lilltjejen!

Joo det är bra..

Hur mår ni? Bra ser det ut som :)

Jag gör inte så mycket mer än det vanliga.. går i skolan och grejjar lite.. haha :)

kramiiis!

2010-11-18 @ 19:45:16
URL: http://kedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback