Börja träna?

2010-11-08 18:46:12 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(1) «


Hm.. Inte riktigt min grej de där med att träna.. ja tycker boktsavligen att det är riktigt tråkigt!! Slutade spela fotboll och rida för ca 6 år sedan.. efter de så har ja försökt träna (simma, gym & raska promenader) Men dom gångerna är så pass få att dom går att räkna på fingrarna.. Så nu tycker tydligen min mor & far att ja ska börja röra lite på mig.. Så på TORSDAG ska nämligen ja, zandra andrén hänga med Mamma, Pappa & Hydralid-gänget på en timmas träningspass på SIRIUS!! Ja kommer va totalt medvetslös efter en timmas träning.. 6 år av vila tillsammans med en hel del chipspåsar & soffan så ligger inte min kondis på topp nivå precis=S Men de ska väl gå att ändra på?!

Man måste ju va läcker när man ska träna bland massa totaltränade muppar så ja har gått och inhandlat mig ett par übersnygga träningsskor.. självklart med lite inslag av ROSA♥

Kommentarer
Postat av: S

grymt snygga! :)

2010-11-09 @ 20:57:33
URL: http://kedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback