Frågor & svar!!

2010-05-16 17:10:25 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Snabba frågor & svar

1. vad heter du? Zandra Denice Andrén
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Gillar faktiskt mitt namn=)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? oj, bra fråga!! Ska kolla upp detta!!
4. vilket stjärntecken är du? Skytt
5. vilken årgång är du? 86
6. vart bor du? LKP
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 2½ kan man säga!
9. vart skulle du vilja bo? I mitt drömhus med elskling och våran lilla prinsessa.
10. vilken skolklass? Slutat skolan..
11. vad vill du bli när du blir äldre? Den som visste de.. Frisk & Lycklig eallafall!!

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 165 cm
2. hur mycket väger du? Har inte vägt mig på flera år.. Är nöjd som ja är och vill inte fixera mig vid en speciell siffra!!
3. hårfärg och frisyr? Ljust och lugg.
4. ögonfärg? brun/gröna
5. mest nöjd med? mina ögon
6. minst nöjd med? Inget speciellt faktiskt.. klart man stör sig på småsaker men sånt är ändå oviktigt!
7. skostorlek? 36-37
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Öron, navel och tattoo på handleden.

FAVORITER
1. filmer? Kommer inte på någon direkt favorit.. hm..
2. låtar? Blandat.. just nu är favorit låten.. Lady Gaga & Beyonce - Telephone!
3. årstider? Sommaren!!
4. mat/dryck? Grillat och Coca Cola=)
5. djur? Min lilla prinsessa Nikita (chihuahua) och Ozzy (Bengal katt)
6. färg? Svart går alltid hem men har tydligen fått dille på rosa!!
7. parfym DKNY
8. tv-program? Greys Anatomy och DH
9. ämne i skolan? oj. svårt.. va ju ett tag sen!
10. sysselsättning? Jobbar, Shoppar & umgås med min elskling och vännerna.
1. vad använder du just nu för jacka? Varierar.. Kort jeansjacka, skinnjacka & svart trenchcoat!
2. vad använder du just nu för skor? Converse
3. favoritfärg på kläder? svart
4. favoritmaterial på kläder? ingen favorit
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? sommriga kläder!!
6. favoritaffärer? Handlar mycket över internet. Annars mest GT & HM..
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika.. hittills har de blivit en hel del men nu är ja inne på att spara!!
8. favoritmärke? inget spec..
9. vad har du för byxstorlek? 26-27, beror på byxor, men annars är jag en 34/36
10. vad har du för tröjstorlek? 34/36

GREJER
1.plånbok: svart
2.tandborste: rosa
3.smycken: Namnhalsband, "förlovningsarmband från mitt ♥
4.solglasögon: Har masssa olika=)
5.underkläder: mest svart
6.nagellack: Inget för tillfället.. vill åka till trollhättan och fixa dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback