PHI PHI

2010-03-11 04:14:27 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Dålig uppdatering men solen lockar sååå mycke mer!!
Nu är vi eallafall på PHI PHI.. Hur underbarat som hellst.. solen är framme hela dagarna, knappt några moln på himlen!! )har inte kommit en regndroppe på 1 ½ månad) Hoppas vi klarar oss ifrån de också!!
Igår va vi ute på en snorklingstur hela dagen.. Köpte med mig en Undervattenspåse till min kamera så ja kunde fota med den under vattnet, blev riktigt bra bilder till slut=) Helt slut efter s'den den dagen så ja och tobbe somnade redan vid 8.. va nog behövligt!!
Nu är klockan 10 och vi ska strax gå ner till stranden för att bättra på brännan.. ♥

Har även fixat till mina naglar.. mina egna, för första gången i mitt liv.. STOLT=) Blev riktigt nice!!

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte att du hinner och ens orkar uppdatera sa har mycket!! ;0)

vi ar pa semester you know!

:)

2010-03-11 @ 10:31:32
URL: http://kedner.blogg.se/
Postat av: mamma

vilka härliga bilder passa på att va i solen. nu är det bara 1 vecka kvar.här hemma fins det fortfarande snö kvar även om det tar på den, men dom säger att det ska komma mer imorgon. fast det är inte lika kallt längre.saknar er hälsa alla kram mamma o alla andra

2010-03-11 @ 19:24:57
Postat av: Kusin!!!

Ååhhh vad härligt det ser ut!!!

2010-03-11 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback