Sjuk och alldeles borta!!

2010-06-09 13:59:03 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Väldig dålig uppdatering här.. men den här gången skyller ja inte på att solen varit framme utan att ja varit SJUK=/ Totalt snoorförkyld och feber!! Började redan natten mellan fredagen och lördagen.. Kände att ja fick stå ut ett kort jobbpass i lördags eftersom ja och ELSKLING hade på schemat att ta ådin till Göteborg & Liseberg för att småfira att vi klarat av varandra i nästan ett år=)
Hade hur mysigt som helst trots att han TVINGADE mig till att åka vissa karuseller=( Ja är inte direkt någon fantast va de gäller att åka massa snurrsnurr, upp hit och ner dit!! Mår illa och ser helt enkelt inte tjusningen med de hela!! Ja gillar däremot att bara gå och mysa runt alla chokladhjul, klomaskiner där man kanskekanske kan få tag i en söt liten nalle och sockervadden förstås=)
Men eftersom tobbe är mer än en fantast till att åka ALLT så va ja ju tvungen till att följa med på vissa.. Klarade mig igenom några av dem värsta (enligt mig) Balder, Lisebergs bergochdalbanan plus en av dom nyaste KANONEN!!

Sockervadd & Spegelhuset.. HAHAHAA!!!

Söndagen spenderades till mesta dels i soffan för antingen fika hemma eller hos mamma & pappa plus en förflyttning ut till "landet" för god kvällsmat!! Men på kvällen mådde ja sämre än sämst så bestämde mig för att va hemma och kurera mig.. Och har nu vart hemma Mån, tis och onsdag från jobbet!!

MÅNDAGEN DEN 7 JULI 2010.. 1 ÅR OCH LYCKLIGARE ÄN NÅGONSIN♥ ÄLSKAR DIG MIN PRINS!!



Mår absolut inte bra än, men dock bättre så imorgon kanske ja kan ge ut mig i världen igen och fixa till ett någorlunda utseende!!
Tack sötaste ANNE & MIKAELA för att ni kom förbi med en krya på present till mig, värmde massor=)
Mammma har också vart förbi med lite mat så vi klarar oss i gröna villan när inte HANDLARzandra kan ge sig ut själv, haha=) TACK MAMMA!!

Såg också när ja loggade in på min blogg att ja haft besöksrekord under tiden ja inte bloggat.. lite kul att 100 gränsen är spräckt.. Undra bara vilka alla roliga nissar är=)

Kommentarer
Postat av: mamma

krya på dig gumman o grattis till er båda på 1årsdagen kram mamma

2010-06-09 @ 21:36:45
Postat av: S

hahahh Tobbe..hahahah

2010-06-09 @ 22:58:02
URL: http://kedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback