Midsommarafton!!

2010-06-25 10:16:31 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Hur underbart är de inte att de är SOL på Midsommarafton!! ÄLSKART!!

Gårdagen va hur mysig som hellst.. Slutade ju redan vid 9.15 så handlade med mig lite färskt bröd hem och överasskade elskling med frukost på sängen=) Sen blev de dax för att inta stolen hos frissan för att få bort min hemska utväxt.. Blev skiiitnajs!!
Lunchade på MIMMIS och shoppade lite smått och gott.. Bla. ett par FOX skor som ja spanat på en längre tid men aldrig fått tummen ur och köpt.. och nu va de 50% på dom=) SWEET!!

På kvällen drog ja, tobbe & martin bort till Mc Donalds innan vi åkte ut till Hovby för lite resning av partytälten som vi ska tillbringa midsommarafton i..

Nu blir de till att fixa iordning mig själv, bada Nikita, städa av lite här hemma innan vi drar ut till skalunda för lite mat och förhoppningsvis så ska ja få ihop min krans då!! Återstår att se=)



Ny favorit i min ROSETT samling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback