NEW SHOES!!

2010-07-14 18:49:32 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(2) «


Med något gott kommer de något ont som dom brukar säga!! Eller är de ont så kommer de något gott? I mitt fall idag va de eallafall de andra alternativet!!
Bet av en tandjävel på jobbet=( BLÄÄÄÄ så dyrt!! Trodde att de skulle förstöra hela min dag.. Men icke då.. när ja slutade så såg ja att ja fått ett sms om att mina nya heels kommit som ja beställt=) Wiiiie!!
De bästa av allt va att dom va STENLÄCKRA och att dom passa a la perfecto!!!






13CM BEAUTIES!!! ME LIKE♥


Kommentarer
Postat av: pappo

går det att gå i dom ?

2010-07-16 @ 18:36:54
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: zandra

Svar till PAPPO; haha.. klart de går att gå i dom=) De är ju på mig dom sitter!!

2010-07-17 @ 10:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback