Matlagning!!

2010-01-20 15:33:34 zaNDra
» Kommentarer(1) «


De blev inget fikaBak.. Gick till ica och pratade med kocken om ett recept istället, inhandlade diverse produkter.. Sen kom frida och anne förbi och hjälpte till att fixa iordning de.. elle a frida gjorde de mesta=) Gott blev de eallafall, klart en rätt som kommer göras igen!! Het räkgryta med ris a la zandra, frida & anne!!

Nu ska ja strax ta på mig jobbarkläderna och bege mig bort mot jobbet.. Ha en lovely onsdagskväll!! ♥
(BTW vårt nya internet går som på räls, superdupersnabbt.. sweet)


Kommentarer
Postat av: S

Hej..

Asså förlåt jag vet inte vad jag håller på med..!

Jag såg ditt meddelande men glömde av att svara och folk ringer och jag ringer inte tillbaka..

Vet inte vad jag har gjort sen i måndags egentligen.. Jättekonstigt!

Jag har inte sett din länk? vad för sida?

Du ser inte ens det hänger jag med på..!

2010-01-20 @ 23:36:03
URL: http://kedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback