Försöker ladda upp bilder på face..

2010-01-07 12:43:39 zaNDra
» Kommentarer(1) «



men de vägrar funka för mig.. Något irriterande..!!
Hade tänkt ta mig en rejäl sovmorgon idag, men blev inte längre än nio.. så ja traskade upp och gick ut och hämtade tidningen, fixade en frukost och myste framför tv:n.. Man borde vara ledig oftare..! Fast eftersom ja har en resa att betala som dock inte är gratis så är de väl bäst att ja börjar jaga lite extratider..

Ska försöka få tag i vårdcentralen också, måste fixa mera sprutor!!
Ha de gott...♥

Mina nya favoritheels.. by kenza!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har allt blitt lite kort upplagda:) Grymt läckra skor! Men lite kalla nu!?:) Kom på här nu, att jag glömde svara på ditt sms. Spelar inte mejj någon roll vilken av dom dagarna. Har inget planerat som jag kommer på nu. Hoppas allt är fint me dig! KRAAM

2010-01-07 @ 21:09:42
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback