Antligen i paradiset!!

2010-02-26 11:56:44 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Resan hit gick hyffsat smartfritt.. Planet mot bangkok va forsenat med tva timmar sa vi missade varat plan i bangkok som skulle ta oss till koh samui=( Men med hjalpsamma thai folk sa kom vi ivag pa ett nytt plan ganska sa snabbt.. Vara vaskor fick vi dock vanta pa tills kvallen.. sa de va bara till att bege sig ut pa gatorna och kopa nya flipflops mm=) Tur att de ar sa billigt!!
De har gatt upp nagot i priserna sen vi va har sist.. Men de ar fortfarande superbilligt.. Och maten ar lika god=)
Tobey shoppar som en tok, Far val se om han far med allt hem.. Min vaska vagde 15 kg pa hit vagen sa ja kan allt shoppa en hel del.. Har ju ett handbagage som far vaga 10 kg ocksa=) (Annes vaska vagde 21 kg innan vi skulle aka sa hon fick plocka over lite till beltins vaska som kanske vagde 5kg, om ens de.. haha!!)

Nu ar vi eallafall i Koh Samui.. Vadret ar hur underbart som hellst.. Har inte sett nagon direkt temperatur an men nar man vill ga ner till vattnet och svalka sig sa ar de nastan ingen ide=) saaa skoooont!!
Hoppas ni inte har allt for mycke sno dar hemma.. Vill ju att den ska va pa vag bort nar vi kommer hem.. Hellst helt borta!!

Ikvall blir de RE EARTH.. Sahara Hotnights, Timbuktu och Promoe mm=) Kommer nog bli grymt!!
Ha de lovely nu sa syns vi!!

Mamma & Pappa: Pussa min alskling fran mig!! Saknar er♥

(resten av packet halsar ocksa!!)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej på er allihop=)..Hoppas och tror att ni har det bara bäst!!!!..Är bara avis på er...Ta hand om Fredrik åt mig,för han kan inte göra det själv=)

Pussåkram till er alla..

Lotta

2010-02-26 @ 16:08:42
Postat av: mamma

vad sköönt att ni är framme och att allt är bra. vad det Anns mediciner som vägde så mycket eller? va bra att du har plats i din väska då kanske jag får något fint. kitan mår jättebra och vi med. idag har det regnat lite men igår fick jag skotta hemma hos er. kissen mår också bra hade bara fått ut hela eran hushållsrulle på golvet och haft roligt med den.Tobias va skönt att höra att det är någon mer som tycker om att shoppa. kram mamma

2010-02-26 @ 16:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback