nöjdast av alla!!

2010-12-26 20:49:53 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Nöjdast av alla måste ändå vart ja i år.. julafton blev all annat än ja tänkt mig.. SÅ BRA!!! Julkänslan kom tillbaka när väckarklockan ringde på julaftons morgon.. Granen stod familjen olausson för.. MYSIGT!! Men nästa år så SKA vi ha en egen julgran, de bara måste vi!!
Julklapparna kunde heller inte blivi bättre.. TACK ska ni ha♥

Finaste sodastreamen av gunilla & bosse♥

Kaffebryggare av mormor & östen och kaffeburken av pappa♥

tomten tycker tydligen att ja ska träna? hm.. får väl testa eallafall=)

Detta va bara en del av de tomten kom med i år.. Imorgon ska ja gå och köpa mig en ny plattång av mina presentkort som ja fick av pappa & elsken..
Men finaste & snyggaste julklappen stod Mamma & Pappa för.. Ett par grymt snygga örhängen från Rock by sweden.. Bild kommer imorgon för datorn sega ur.. De kommer även mer bilder från min jul imorgon..
Nu blir de soffan innan sängen kallar... ciao ciao..

Kommentarer
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

Vilka fina klappar :)

Själv så hade jag nog inte vart vidare snäll då jag endast blev en tallrik rikare ;)



2010-12-26 @ 22:19:10
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback