Ja har semester!!

2010-08-11 17:38:31 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Och de är helt underbart.. Även fast vädret suger!! Skönt med långa sovmornar, massa cola och andra onyttiga saker varje dag.. Och framförallt friheten att kunna göra precis vad man vill och när man vill!!

Idag har vi eallafall varit ute på en liten shoppingtur i skövde.. Fyndade bla ett par nike skor inne på nilsson.. 70% rabatt är inte såå fel;)

Ikväll funderar ja på att lyxa till de med lite räkor, bara för att de är onsdag♥

..:SOME PICS FROM MY SEEMEESTEER:..

  
Umgåtts med finaste vännerna.. & Mys med små valpar.. Mini staff och mini Jack russel..
 
Pallat körsbär i min egen trädgård!! ... Strandhäng med fina vännerna!!
 
Myst på smögenbryggan med mitt ♥ Och hittat min nya favoritfrilla.. som snart kommer bli till verklighet också=)

 
Haft party till 4 på morgonen i våra fiinfiina utemöbler=)
 
Plockat svamp ute i skogen.. Äter den inte så söta elsklingen fick all min svamp, snällt va?! =)
 
SSHHOOPPPPAATT♥ 70% rabatt är aldrig fel=)

Nu blir de till att slappa lite i soffan innan ja ska fixa lite med min ljusstake som ja beställde strax innan sommaren.. Har inte fått tummen ur och fixat något innehåll till den ännu!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

DU kommer bli grymt läcker i den frillen. FÖr det ser amazing ut på koretet:-) Mig, oss- har du helt glömt av på din semester. Buuhuu:-( Hoppas allt är fint o du make babies!! PUSS

2010-08-11 @ 21:37:16
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det blir rakning på sidan alltså eller?!

Kommer att bli snyggt så ;)

2010-08-12 @ 09:02:31
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback