Tandläkaren SUCKS!!

2010-04-20 18:16:08 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Värt att be om att få gå hem vid 1 när ja skulle till tandläkaren och slippa komma tillbaka resterande 5 timmar.. trodde ja skulle ligga hemma och seckla i soffan men en ond urdragen tand.. Men icke.. hon plåtade bara tänderna och berättade så snällt att hon inget kunde göra utan överlämnade mig till en annan tandläkare.. PÅ TORSDAG!! Snällt va?!! Att plåta tänderna och få en ny tid kostade mig 600:- och efter torsdagens roliga operation kommer de hela kalaset sluta på ca 2200:- KUL, SKOJJ!!
De hela blev inte bättre när ja hittade räkningen för RADIOTJÄNST i brevlådan när ja kom hem.. VEM *** HAR BESTÄMT ATT MAN MÅSTE BETALA FÖR ATT VA TVUNGEN ATT HA 1 & 2.. de är ju inte så att man kollar på dom kanalerna varje dag!! TRÅKIGT!!

Ne nu får ja försöka rycka upp mig lite.. Fiskpinnar och mos stog visst på menyn tills elsklingen kom hem!! ♥

Hur söt är inte min bakgrund i MOZILLA fönstret.. HELLO KITTY!


Kommentarer
Postat av: S

Eh fy fan! inte roligt alls..

jag förstår att du blir förbannad! :(

2010-04-21 @ 09:38:07
URL: http://kedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback