Jag hittade ...

2009-09-08 16:57:25 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Jag hittade en rolig lista hos Carro som ja snor till mig;)
Vad heter du? Zandra. Hur gammal är du? 22. Har du ett förhållande? Ja ♥. Vad lyssnar du på just nu? Volbeat. Vad gjorde du igår kväll? Myste i soffan=) Hur är vädret hos dig just nu? Molnigt... Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Pappa. Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? Hm.. Ögonen men självklart charmen! Hur mår du idag? Halvseg=/ Vilken är din favoritdryck? COLA. Favoritsport? sport?! Hårfärg? Egentligen ljusbrunt men påväg mot de fejkade hållet efter en vända hos den mörka sidan! Ögonfärg? åt de gröna hållet. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång. Syskon? Storebror & Lillebror. Favoritmånad? Säger som carro, Maj!! Då är snart sommaren här=) Favoritmat? Mammas söndagsmat. Senaste biofilmen du såg? Va på en ganska så nyss men minns inte alls vad den hette.. Favoritdag i veckan? Fredag. Favorithobby? Nätshoppa ;) Är du för blyg för att bjuda ut någon? Ne de är ja väl inte.. Favoritlåt? Lyssnar på de mesta, ingen storfavorit för stunden.. Sommar eller vinter? Sommar. Kramar eller kyssar? Kramar och kyssar! Förhållande eller "one-night-stand"? Förhållande. Choklad- eller vaniljglass? Vaniljglass med chokladsås, strössel & maränger!! Hur bor du och med vem/vilka? Ska snart flytta till hus med sweetie, kitan & gibbe=P Vad läser du för böcker just nu? Läser aldrig böcker.. Hur ser din musmatta ut? Ingen musmatta för tillfället, men när ja flyttar så kommer den nya svarta fram.. Favoritsällskapspel? hm??. Favorit data/tv-spel? Inget. Är du romantisk? Klart man kan lägga till den romatiska sidan=P Skulle du själv säga att du är lycklig? Ja är super lycklig.. Världens underbaraste mamma, pappa, lillebror & storebror!! Och nu min framtida familj, SWEETIE, kitan & gibbe=) LOVE♥ Plus att ja flyttar till hus inom kort, kommer stormtrivas!!!
Ha de gott.. CIAO!

Kommentarer
Postat av: carro

Tack vännen! Haha, jag håller mig nog ifrån 88:or ett tag ;) Är glad för din skull med huset och pojken. Puss

2009-09-08 @ 22:10:04
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

Låter mysigt:) E så glad för din skull att du é lycklig igen. O har hittat din boy. Självklart ska jag komma & hälsa på. Får ses snart igen!! Puss

2009-09-08 @ 22:10:30
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback