Facebook....

2009-09-23 13:06:36 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Imorse tog ja mig en rejäl sovmorgon, eallafall om man jämför med dom senaste veckorna.. Vaknade till strax efter 10, tog en låångdusch och en promenad med kitan efter de.. Sen satte ja mig vid datorn och uppdaterade mina bilder på facebook, va ett tag sen.. och efter påbackningar från fia så va de nog dags!!
Nu ska ja ta och försöka få till något med håret också innan jobbet, ser förjävligt ur=/ Men imorgon hoppas ja de blir mycke bättre för då ska Anneli få sätta saxen och färgen i håret på mig=) LÄNGTAR!!

Ikväll börjar Greys=) Dubbelavsnitt också, kan inte bli bättre!!!


Kan inte bestämma mig för om ja ska klippa lugg eller inte?!! Hm...


Kommentarer
Postat av: anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Det är gamla avsnitt av Greys ikväll...

2009-09-23 @ 21:31:04
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback