Bad update!!

2009-11-11 15:40:16 zaNDra
» Kommentarer(4) «


Här har de int blivit mycke uppdatering på de sista.. Har ioförsig vart rätt mycke!!
Idag har ja eallafall storstädat hela huset, behövdes kan ja säga!! Sen kom sweetie hem på lunchen♥ Efter de tog ja & kitan en prom bort till optimera och köpte lite olja till vårt köksbord!!
Nu blir de strax jobb fram till kvällen=/
Imorgon väntar en dag som man hellst inte vill uppleva, vill bara att den ska vara förbi.. Kommer bli riktigt jobbigt, många minnen som väcks till liv och många nya minnen som läggs till!! De gäller bara att ta hand om varandra och vara stark!!

Ikväll ska vi eallafall hämta hem dina blommor, du kommer bli så glad över dom♥ Dom är verkligen så DU!!


Min nya klocka=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jesper, hans familje och alla ni andra finns i mina tankar imorgon.

Kommer att blir en jättejobbig dag men även så vacker, det vet jag !!

KRAM

2009-11-11 @ 22:19:31
Postat av: Sandra

Det var jag som skrev nyss ;)

2009-11-11 @ 22:21:51
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: erika (:

vart har du köpt klockan? :)

2009-11-26 @ 14:30:14
Postat av: Zandra

Smalslips.se Ange rabattkod: Facebook så kostar den bara 300:- tror att den koden fortfarande funkar!!

2009-11-26 @ 20:09:45
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback