Usch är inte alls på blogghumör... M3N...

2009-05-15 23:38:37 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Usch är inte alls på blogghumör... Eller något humör över huvud taget.. Alldeles för mycket blandade känslor och alldeles för mycke tankar som flyger runt i huvudet!!
Sitter och tittar på massa gamla kort som ja hittade från "skalunda datorn" och hittade bland annat detta kort.. kan bara inte sluta skratta.. Haha.. Vi är juh bara för läckra=P

Jossan, ja, kusin & Carro =)

Hittade även en hel del kort på underbaraste bossen.. Du är verkligen mitt allt.. Kan inte fatta att ja kunde gå och bli allergisk mot dig när ja flytta in till stan.. Hade ja vetat de så hade ja aldrig flyttat ifrån dig.. Och bara tanken på att ja kanske aldrig mer kommer får se dig gör mig ledsnare än något annat för tillfället!!


Nu är de en vecka sen ja skrev något här.. senast så skrev ja lite om mina shoppingPROBLEM och dom har juh inte direkt blivit bättre.. På bara en vecka har ja hunnit klicka hem Linne, klänning & skor från Nelly.. Svarta Converse.. Svarta jeans leggings från VILA.. Maasssssaa sööötsaker till min lilla prinsessa som är beräknad den 25.. VILL HA DIG NU!! Så V.22 är ja mammaledig=) LOVE!!

Imorgon blir de älvaslaget me Linda och efter de 90års kalas för Farfar!! Kommer nog bli riktigt mysigt.. Stort kalas på ca 80 pers.. På kvällen väntar fest hemma hos anneli=)

Gratttiiis världens bästa Farfar på 90års dagen...

Saknar min brutta!!

Minnen är de bästa du kan ha.. Så ta vara på dom!!! LOVE♥

Kommentarer
Postat av: carro

Hihi vilken bild ;)

Hur är det med dej gumman? Hänt nått speciellt. Pussåkram vännen

2009-05-16 @ 15:21:20
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

Haha va söta vi va på bilden & va små vi e!!!

2009-05-17 @ 23:54:00
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback