Söndag, SOL men såå förkyld =/

2009-05-31 13:52:41 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Igår satt vi nere vid campingen, tog ett glas vin, några spelade minigolf.. Och bara hade de gott=) Självklart va sötnosen med bland vimlet.. Lika snäll som vanligt, låg hon & sussade som en ängel i mitt knä.. Nästan hela kvällen eallafall!! Kan bero på att hon låg och "lapade" sol under hela dagen ute i skalunda, ha =)
Körde ut henne till trässberg imorse och drog vidare till jobbet.. Kände mig helt tung i huvudet av min förkylning.. Tycker att den ska gå över nu.. Men de verkar nästan som att den förvärras hela tiden bara=/ Usch.. Vill va förkyldfri NU!!
Vila för min del blir de eallafall nu och resten av denna fiina soldag!!

Gratttiiis VÄRLDENS bästa Mamma på MORS DAG!!

Sötaste pappa & mamma på Farfars 90 års kalas!! (maj09)

Kommentarer
Postat av: anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

låter som en härlig dag.. hoppas du slipper förkylningen snart!

2009-05-31 @ 20:56:08
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: carro

Jag vet inte än om det bara blir över dagen eller om jag stannat längre... Men blir det bara över dagen får vi se till att hinna med en fika iaf :)

Och isåfall kommer jag och stannar längre en annan gång i sommar. Pussåkram

2009-06-01 @ 09:29:59
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Jossan

Aa ja vet=) Så gott, love it!! Om du kan ses i veckan, hör av dejj vetja. Kraa

2009-06-01 @ 13:30:33
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback