GodMorning!!

2009-06-05 08:10:13 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Usch.. är inte utvilad för fem öre.. hade behövt minst 4 timmars sömn till=/ Flytten igår va jobbiagre än jag hade tänkt mig, plus att den tog ett X antal mer timmar än jag hade räknat med!!
Men nu är de nästan klart, bara min stoora soffa kvar som vi måste ta med kran ut genom fönstret igen!! Och städningen=/ Ska väl försöka göra de sista nu till helgen så vi kan lämna nycklarna i början på nästa vecka!! Skönt att kunna släppa den delen.. Och ta sikte på den nya istället.. För tillfället så har ja bombarderat "huset" med alla mina saker=) de va en del, ha!!
Nu väntar jobb till 19 ikväll=/ efter de blir de mys på soffan med nikita och förmodligen en tidig sömn eftersom jobbet kallar imorgon bitti igen!!
Hoppa ni får en mysig fredag.. PUSSS♥

Tack Pappa, Mamma & Nicke för hjälpen med flytten!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Aha, vad kul med nytt! Guldläge med ju! Det vill jag absolut göra, och klappa lite på söta lilltjejjen med! Ha det toppen! Kram

2009-06-05 @ 10:21:02
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback