20090723

2009-07-23 12:24:12 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Igår efter jobbet drog ja vidare ner till sjökanten.. fick bli vitlöksbröd med tzatziki=) MUMMA!! Satt ute i regnet och myste med goda vänner!! =)
Idag blev de en rejäl sovmorgon.. hade egentligen på planeringen att ja skulle upp tidigt för att gå ner till henrys och köpa gott bröd till frukosten.. men sängen va såå mycke sköönare!! Så nu inväntar ja lunchen på donken istället=)
Vid 16 blir de uppfräschning på HAIR DESIGN =) Kvällen är fortfarande oplanerad men något skojj får de allt bli!!
Ha de så mysigt i regnet.. PUSS♥


Igår skulle ja testa om ja hade tur i spel.. men heee inte alls vann bara på två lotter=/
Så hoppas att ja har min lycka på annat håll istället=)

Kommentarer
Postat av: carro

Det tror jag med :)

Jag hör av mig imorgon när jag är på väg! Pussåkram

2009-07-23 @ 16:59:12
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: mia

Haha, det har jag inte tänkt på alls. Men vi är nog hemma hela dagen, eller a vi ska nog på stan en sväng men sen så är det bara att komma när ni vill. Typ 6-7 tiden kanske kan bli bra? Äh, kom när ni vill! :)

2009-07-24 @ 14:15:49
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback