Tjejjen som tror att hon går i guldskor..

2009-01-23 23:36:01 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Vaknade vid 5 tiden imorse.. något senare än vad jag hade tänkt mig.. Världens blamma i pannan, kul!! gjorde sönder favoritörhänget=/ och mobilen som skulle va bytt inatt, funkade inte!! Bra start på min dag.. Bättre blev den juh inte av att jobba kolonial 6-14.30!! Och att dagen avslutades med en cpkund som ja lätt skulle kunna drämma till.. och så hade inte mitt paket kommit heller.. Ahja, tog en låång prom med vännen.. så där fick de bli en & annan avreagering.. eller hur de nu stavas/heter, hm.. huvudet är inte med till 100 nu så här på kvällen..
Tog en sväng in på GT för att försöka liva upp min dag.. Har juh inte fått lön än, men tänkte bara kika.. Gick väl sådär.. kom hem med en tunika och två västar=) Vet inte riktigt hur ja tänkte där.. pank.. men va fan, de ordnar sig alltid.. Måste juh bli lite gladare efter min tidigare skitdag!!
Sen kom mamma & pappa hem till mig vid 6tiden med pizza & massa godis.. kollade lite tv och bara myste..
Efter att dom åkte vid halv 11 så fick ja ett litet cpryck och städade hela lägenheten, hatar att städa men om ja ska våga släppa in lite folk här imorn så va de mer än behövligt!!

Imorgon väntar en heldag med bästaste anne=) Promenad ut till skalunda ca 1½mil.. sen bubbelbad och en förberedd cava som ligger på kylning ute i skalunda!! Sen hoppas vi på skjuts in till staden för att köra lite singstar och fortsatt alkoholintag på rådagatan!! Hoppas de blir lika lyckat som uttänkt!!

Nu får de bli soffan.. Kösss på er! ♥
Skulle juh visat lite bilder på nya kläderna men mobilen fuckade sig så får bli en visning imorgon!!

Kommentarer
Postat av: carro

Kul med lite shopping, gör en alltid på bättre humör!



Japp klickade hem den vita nyss, i storlek M... vi har hållt på o mätt o grejat ikväll, haha.

Men fattar du hur man betalar? Valde det där paygrejern.. men vet inte hur man gör, haha.

Puss

2009-01-23 @ 23:53:29
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Bettan

2009-01-24 @ 08:49:18
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback