Dags att lura kroppen på pills...

2009-01-04 11:37:27 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Usch.. igårkväll kände ja mejj verkligen sämre än sämst.. somnade inte förenst vid 2 tiden.. fixade med alla kort på facebook som jag låg efter med.. har bara inte orkat den senaste tiden!!! men nu är de gjort eallafall!!
Tänkte ta mejj en låång dusch nu på morgonen och försöka få till ett utseende.. Skulle ju träffa min lilla sötnos till fadderbarn för 3 veckor sedan men då va han sjuk, veckan därefter hans mamma så nu måste ja bara försöka hålla mig fräsch tills kl 16.. vill så gärna träffa honom.. Hoppas han blir glad för sin julklapp!! Och att han blivit lite bright de senaste månaderna för såg strax efter att ja köpt julklappen att den va för barn över 3 år och han är juh bara 1½.. hm.. Men ja tror den blir perfekt för honom eallafall=)

Vill helst dra ner för alla fönstren.. vädret är ju så fint de kan bli ute.. massa sol, säkert hyffsat varmt också.. men så förkyld som ja är så måste ja hålla mig inne.. speciellt om ja ska bli jättefrisk tills imorgon=)

Kanske ska ta mig en varm choklad med mintu i för att bli frisk?! gott är de eallafall=)

pusss♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhhh varmchoklad! Ska fixas genast ;D

2009-01-04 @ 14:01:04
URL: http://www.oktoberflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback