myser i soffan!!

2009-02-08 11:08:30 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Igår va de jobb till 3 efter de tog ja en snabbdusch innan ja åkte till västergatan och hämtade sötnosen JACKIE=) Har haft henne hos mig nu inatt.. Hon måste va den sötaste ja sett!! sov brevid mig hela natten, va så trött att hon knappt orkade gå upp med mig vid 10 imorse!!
Igår va vi eallafall ute på landet en snäng och hälsade på folket där.. sen bar de av in till fia för att äta kinamat.. såå gott!!

Idag tänkte vi ta en prom bort till huset för en mysig söndagsfika.. sen blir de nog film & slapp i soffan resten av söndagen!! Hoppas ni får en mysig söndag!! PUSSS från mejj & jackie♥

Kommentarer
Postat av: mia

Naw, va söt hon är! Tror nog att du kan fynda en hel del sommarkläder i Thailand, håll ut! :) Kram

2009-02-08 @ 14:14:06
URL: http://miasvensson86.blogg.se/
Postat av: carro

Hihi okej, åå vilka sötnosar på bild.

Skickade ett sms till henne om att jag tänker på henne. Hoppas det blir bra snart! Puss på dej.

2009-02-08 @ 15:20:03
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback