Ibland ska man ha tur=)

2009-02-11 21:23:55 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Imorse va de återigen dax att gåupp med tuppen=/ känns som att jag börjar komma in i de lite eallafall, bara 6 dagar kvar tills sovmorgon!!
Jobbade med ett gäng skööna brudar så dagen på ica gick riktigt fort faktiskt=) Efter jobbet blev de fika på larssons med en av mina bästaste vänner=) Djupa diskussioner och mycket skratt!!
Och nu sitter ja i soffan och myser.. belönade mig med chips, dip & cõla=) Bara för att ja kom i ett par gamla jeans som ja inte haft sen gymnasietiden.. och de är lääänge sen!! haha.. ja vet att ja är störd!!
Fick även ett mail idag att ja är garanterad dessa beauties.. såg dom och va bara tvungen att ha dom!! Så i maj komer dom stå på min skohylla och blänka!! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge=)

Beställde även denna grymma tischa.. diggar hennes stil också.. så vill ja se ut, nu.. eller imorn=)

 Ne nu får de bli lite top model som ja spelat in innan kudden skriker efter mejj!! See ya!! KÖSSS♥

Kommentarer
Postat av: anna

du har blivit utmanad i min blogg!

2009-02-11 @ 21:33:50
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: carro

snygg shopping du :)

Joo klänningen är underbar!

2009-02-11 @ 22:16:25
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Jossan

Läckra skor.. Känner igen dem, e dem från Hm?? Elle e ja helt ute & seglar?? Du älskar verkligen skor!! Hur många e de du har egentligen?? Kraam

2009-02-12 @ 11:36:29
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback