090221

2009-02-21 18:09:13 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Trodde min korta arbetsdag skulle gå fort.. men sååå fel man kan ha!! Kändes som en evighet när man satt där och försökte va trevlig medans bakisfyllan trängde på.. Hade en del sjuka kunder idag.. en äcklig typ som tafsa på min hand, haha låter lite sjukt men de va fan vidrigt.. raka vägen till toan för att tvätta händerna!! Sen va de en kille som gav mig en komplimang för min hårfärg, ha =) thanks!!
Nu har ja precis gjort mammas goa röra, sweet.. like it a lot!! Nu ska ja bara ta på mig kvälls-stassen och sedan kila bort tilL västergatan för att hämta jackie!! Frågan är bara vad vi ska göra & vart vi ska sova inatt.. men de löser sig nog.. Ha de gött.. KÖSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback